Nr 1 inställd...Eller förskjuten iaf !

Gårdagens pass blev inställt....buhu!!!!  Jag som (på riktigt!!!) längtade efter den där jäkla trampmaskinen och den rinnande svetten. Sonen var sjuk i helgen, och var tvungen att vara hemma från fritids igår.....
Men då kör jag Nr 1 den här veckan idag istället !! Har dessutom bokat ett "straffpass" imorgon....Kl 07:00- blir ju bra efter dagens kvällsjobb.......hmmm :))
 
Jag tror inte jag skrev det förut, men hur som helst är vågen numer "inlåst". Kände att jag blev lite manisk på den biten. Dumt att stirra sig blind på kilona hela tiden, dessutom flera gånger varje dag(!). På fredag "får" jag väga mig, men funderar på att låta den vara borta ett tag till....
 
Nähe, nu träna! Boom!


Kommentarer
Malin

Låter som ett smart drag! Jag har inte vägt mig en enda gång sedan vi började för vi äger ingen våg så nu är man rätt nyfiken. Får hälsa på någon med våg snart. :-)

2013-02-26 @ 13:41:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0